Kaikki kokoelmat
Kulutuksen seuranta
Miksi osa ostoksistani ei mene oikeisiin kategorioihin?
Miksi osa ostoksistani ei mene oikeisiin kategorioihin?
Pivo-tiimi avatar
Tekijä: Pivo-tiimi
Päivitetty yli viikko sitten

Jatkossa keskitymme kehittämään mobiilimaksuominaisuuksia, jotka ovat saatavilla kaikkien pankkien asiakkaille. Emme siis enää aktiivisesti kehitä Pivon kulutuksen seurantaa.

Suosittelemme, että otat käyttöösi Talouden tasapainon OP-mobiilissa. Talouden tasapainosta saat kattavan kuvan omasta taloudestasi ja kulutuksestasi.

--

Pivo lajittelee ostoksesi automaattisesti kategorioihin sen tiedon perusteella, minkä se saa kaupalta.

Ajoittain tämä tieto ei kuitenkaan osu oikeaan: jos esimerkiksi ostit kissanruokaa bensa-asemalta, Pivo ei tätä ymmärrä ja ostos lajitellaan ajoneuvoihin, vaikka oikeampi kategoria olisi lemmikit.

Voit vaihtaa väärään kategoriaan lajitellut tai kategorisoimattomat tapahtumat itse oikeisiin kategorioihin.

Etkö löytänyt ratkaisua ongelmaasi? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Vastasiko tämä kysymykseesi?