Kaikki kokoelmat
Useimmiten kysytyt kysymykset
Miksi Pivo pyytää minua lisäämään maksukortin tai maksuvälineen?
Miksi Pivo pyytää minua lisäämään maksukortin tai maksuvälineen?
Pivo-tiimi avatar
Tekijä: Pivo-tiimi
Päivitetty yli viikko sitten

Et ole luultavasti lisännyt Pivoon maksukorttia. Jatkossa vain OP:n asiakkaat voivat tehdä Pivolla maksuja tililtä.

Sinun tulee lisätä Pivoon vähintään yksi maksukortti. Alta löydät ohjeet maksukortin lisäämiseksi.


Android-puhelin:

  1. Saat Pivoon kirjautumisen yhteydessä Lisää maksukortti -näkymän.

  2. Syötä maksukorttisi tiedot näkymään.

  3. Vahvista tiedot pyydettäessä verkkopankkitunnuksillasi.

Maksukortin voi lisätä myös Pivon Maksuvälineet-osiossa.

iPhone:

  1. Kirjaudu Pivoon ja paina yläreunasta profiilikuvaasi.

  2. Valitse Maksuvälineet.

  3. Valitse Lisää maksukortti.

  4. Syötä maksukorttisi tiedot.

  5. Vahvista tiedot pyydettäessä verkkopankkitunnuksillasi.

Eikö tästä ohjeesta ollut apua? Ole meihin yhteydessä! Asiakaspalvelumme yhteystiedot löydät täältä.

Vastasiko tämä kysymykseesi?