Kaikki kokoelmat
Perustietoa Pivosta
Tunnistautuminen
Sain ilmoituksen tunnistautumisesta, mutta en reagoinut siihen. Mitä minun täytyy tehdä?
Sain ilmoituksen tunnistautumisesta, mutta en reagoinut siihen. Mitä minun täytyy tehdä?
Pivo-tiimi avatar
Tekijä: Pivo-tiimi
Päivitetty yli viikko sitten

Teknisistä syistä osa OP:n asiakkaista joutuu tunnistautumaan Pivoon uudelleen verkkopankkitunnuksillaan. Viestimme tästä Pivon sisäisillä ilmoituksilla, mutta ei hätää, jos ilmoitus meni ohi. Pääset tunnistautumaan näin:

  1. Pivon kirjautumisnäkymässä paina Unohditko pääsykoodisi?

  2. Syötä puhelinnumerosi Pivoon. Saat tekstiviestinä vahvistuskoodin. Syötä koodi Pivoon.

  3. Valitse itsellesi pääsykoodi ja hyväksy Pivon ehdot.

  4. Tunnistaudu Pivoon verkkopankkitunnuksillasi.

Suosittelemme, että tunnistaudut Pivoon uudelleen mahdollisimman pian, jotta voit käyttää Pivoa katkotta.

Etkö löytänyt ratkaisua ongelmaasi? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Vastasiko tämä kysymykseesi?