Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatPivo poistuu käytöstä – ohjeita kaikille käyttäjille
Mitä teen, jos minulle jäi avoimia maksupyyntöjä tai kuluja ryhmiin, kun Pivo sulkeutui?
Mitä teen, jos minulle jäi avoimia maksupyyntöjä tai kuluja ryhmiin, kun Pivo sulkeutui?
Pivo-tiimi avatar
Tekijä: Pivo-tiimi
Päivitetty yli 8 kuukautta sitten

Tarvittaessa voit tiedustella maksupyyntöjen tietoja asiakaspalvelustamme Pivon sulkeutumisen jälkeen. Asiakaspalvelumme on auki normaalisti 13.9.2024 saakka.

Ryhmissä olleita avoimia kuluja ei valitettavasti ole saatavilla asiakaspalvelumme kautta. Niistä kannattaakin ottaa tiedot ylös viimeistään 3.9.2024.

Vastasiko tämä kysymykseesi?