Kaikki kokoelmat
Turvallisuus ja tietosuoja
Turvallisuus
Mitä teen, jos puhelimeni katoaa tai varastetaan?
Mitä teen, jos puhelimeni katoaa tai varastetaan?
Pivo-tiimi avatar
Tekijä: Pivo-tiimi
Päivitetty yli viikko sitten

Asiakaspalvelumme aukioloaikoina soita meille
Soita asiakaspalveluumme 020 356 789* ja pyydä Pivon sulkemista.

Asiakaspalvelumme on auki ma–pe klo 8–17. Arkipyhinä asiakaspalvelumme on kiinni.

*Lanka- ja matkapuhelinverkosta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.

Muina kellonaikoina ole yhteyksissä kortinsulkupalveluun
Ole yhteydessä pankkisi kortinsulkupalveluun ja sulje kaikki Pivoon liittämäsi maksukortit.

Pankkisi kortinsulkupalvelun puhelinnumeron löydät pankkisi nettisivuilta. 

Siirto-maksujen sulkeminen ei ole välttämätöntä
Pivolla ei voi tehdä maksuja ilman kirjautumista. Siirto-maksujen sulkeminen ei siis ole välttämätöntä, jos Pivon pääsykoodi ei ole päässyt ulkopuolisten tietoon. 

Siirto-maksut voi kuitenkin sulkea soittamalla OP:n Sulkupalvelun numeroon 0100 0555.

Etkö löytänyt ratkaisua ongelmaasi? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Vastasiko tämä kysymykseesi?