Tilin saldon ja tarkempien tilitapahtumien reaaliaikainen seuranta on mahdollista ainoastaan OP:n asiakkaille. Kirjauduthan Pivoon siis OP:n verkkopankkitunnuksilla, jotta Pivo saa noudettua ajantasaiset tiedot pankiltasi.

Mobiilivarmenteella tai muiden pankkien verkkopankkitunnuksilla tunnistautuessa Pivo ei saa tietoa maksutapahtumista jolloin saldo ei päivity eikä tapahtumia pysty tarkastelemaan tarkemmin.

Voit tarvittaessa tunnistautua Pivoon uudelleen painamalla Pivon kirjautumisnäkymässä olevaa “Unohditko pääsykoodisi”-painiketta ja seuraamalla sen jälkeen ohjeita. Valitse lopussa pankkien joukosta OP ja kirjaudu verkkopankkitunnuksilla.


Etkö löytänyt ratkaisua ongelmaasi? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Löysitkö etsimäsi vastauksen?