Kaikki kokoelmat
Lähetä ja pyydä rahaa
Maksun tai maksupyynnön tekeminen
Mistä tiedän, onko tekemäni maksu mennyt perille?
Mistä tiedän, onko tekemäni maksu mennyt perille?
Pivo-tiimi avatar
Tekijä: Pivo-tiimi
Päivitetty yli viikko sitten

Jos teit maksun oikeaan puhelinnumeroon eikä sitä tehdessä ei tullut vastaan virheilmoituksia, voit luottaa siihen, että maksu menee perille.

Pivolla lähetetty maksu menee perille reaaliajassa, jos maksun vastaanottajan pankki tukee reaaliaikaisten maksujen vastaanottoa. Tätä tukee suurin osa suomalaisista pankeista, mm. OP, Nordea, S-Pankki, Danske Bank, POP Pankit ja Säästöpankit.

Jos maksun vastaanottajan tili on pankissa, joka ei voi vastaanottaa reaaliaikaisia maksuja, raha siirtyy 1–2 pankkipäivän sisällä.

Huomioithan, että esimerkiksi pankkien huoltokatkot voivat viivästyttää rahan siirtymistä. Jos Pivon kuitin lisätiedoissa lukee "Maksua ei maksettu reaaliaikaisesti", siirtyy se vastaanottajalle 1–2 pankkipäivän kuluessa.

Etkö löytänyt ratkaisua ongelmaasi? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Vastasiko tämä kysymykseesi?