Pivon lähimaksuun vaikuttaneet tekniset ongelmat, jotka aiheuttivat Pivon lähimaksun sulkeutumisen ja uusien aktivointiyritysten epäonnistumisen on nyt saatu korjattua!


Voit siis aktivoida Pivon lähimaksun uudelleen käyttöösi ja jatkaa sen käyttöä normaalisti.


Mikäli lähimaksu näkyy Pivossasi edelleen “Suljettu”-tilassa, toimi seuraavasti:

  • Paina lähimaksukortin oikeassa yläkulmassa olevia pisteitä
  • Valitse Pivo Lähimaksun asetukset
  • Poista lähimaksu käytöstä punaisella Poista-painikkeella.
  • Ota lähimaksu käyttöösi uudelleen

Jos saat edelleen virheilmoituksen aktivointiyrityksen päätteeksi, käynnistä puhelimesi vielä uudelleen ja yritä aktivointia uudelleen sen jälkeen.

Ongelmien vielä jatkuessa, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Pahoittelemme vielä tapahtunutta ja siitä mahdollisesti aiheutunutta ylimääräistä harmia!

Löysitkö etsimäsi vastauksen?