Silloin tällöin Pivon lähimaksun käyttöönotto voi päättyä virheilmoitukseen eikä aktivointi onnistu.

Lähimaksun käyttöönotto voi epäonnistua esimerkiksi seuraavista syistä:

  • Korttisi on vanhentunut tai suljettu.

  • Uusi korttisi ei ole vielä saapunut sinulle kotiin.

  • Puhelimesi asetuksissa aika ja aikavyöhyke on asetettu manuaalisesti eli niitä ei haeta automaattisesti.

  • Katko puhelimesi internet-yhteydessä.

Jos yllä mainitut asiat ovat kunnossa eikä käyttöönotto siltikään onnistu, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Kerrothan yhteydenotossa, että olet tarkistanut yllä mainitut asiat sekä Pivossa käyttämäsi puhelinnumeron. Näin ongelmasi ratkaisu on mahdollisimman sujuvaa.

Löysitkö etsimäsi vastauksen?