Jos maksupääte ei reagoi, kun yrität maksaa Pivon lähimaksulla, pääte ei luultavasti saa NFC-signaalia puhelimestasi. Alla muutamia neuvoja, jotka voivat auttaa ongelman ratkaisussa.

NFC-signaali saattaa olla liian heikko

  • Veithän puhelimesi maksupäätteelle puhelimen takaosa edellä? NFC-siru on tyypillisesti puhelimen takapuolella.

  • Paksut puhelimen kuoret tai suojakotelot voivat estää NFC-signaalin välittymisen. Kokeile maksua ilman kuoria tai koteloa.

Puhelimesi asetukset saattavat estää signaalin välittymisen oikein

  • Tarkista puhelimesi asetuksista, että NFC on päällä.

  • Tarkista puhelimesi asetuksista, että Pivo on asetettu puhelimesi oletusmaksusovellukseksi tai valittu kohtaan "Tap & Pay".

Jos näistä neuvoista ei ole apua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Kerrothan yhteydenotossasi, mitä toimia olet jo kokeillut ja Pivossa käyttämäsi puhelinnumeron. Näin ongelmasi ratkaisu on mahdollisimman sujuvaa.

Löysitkö etsimäsi vastauksen?