Aika ajoin Pivolla toiselle henkilölle tehty maksu voi epäonnistua ja saat Pivossa virheilmoituksen.

Jos näin käy, tarkista ensiksi nämä:

  • Maksuvälineen voimassaolo: onko Pivoon liittämäsi maksukortti voimassa tai tili vielä olemassa? Päivitä maksuvälineesi tarvittaessa. OP:n asiakkaat voivat päivittää maksuvälineensä tunnistautumalla Pivoon uudelleen. Uudelleentunnistautumisen pääset tekemään Pivon kirjautumisnäkymässä, kun painat Unohditko pääsykoodisi -painiketta. Jos olet jonkin muun pankin asiakas, poista vanha ja lisää uusi maksuväline Pivon maksuvälineet -osiossa.

  • Maksurajat: ovatko korttisi tai tilisi maksurajat tarpeeksi isot maksun tekemistä varten? Säädä maksurajoja tarvittaessa pankkisi kautta. Tarkista myös Pivon omat maksurajat Pivon Maksuvälineet-osiossa.

Epäonnistuvatko maksut vain tietylle henkilölle?

Vastaanottajan Pivoon liittämä maksuväline voi mahdollisesti olla vanhentunut. Pyydä vastaanottajaa tarkistamaan ja tarvittaessa päivittämään maksuvälineensä Pivoon.

Eikö maksu onnistu näistäkään vinkeistä huolimatta? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme!

Löysitkö etsimäsi vastauksen?