Aika ajoin Pivolla toiselle henkilölle tehty maksu voi epäonnistua ja saat Pivossa virheilmoituksen.
Jos näin käy, tarkista ensiksi nämä:
Maksuvälineen voimassaolo: onko Pivoon liittämäsi maksukortti voimassa tai tili vielä olemassa? Päivitä maksuvälineesi tarvittaessa. OP:n asiakkaat voivat päivittää maksuvälineensä tunnistautumalla Pivoon uudelleen. Uudelleentunnistautumisen pääset tekemään Pivon kirjautumisnäkymässä, kun painat Unohditko pääsykoodisi -painiketta. Jos olet jonkin muun pankin asiakas, poista vanha ja lisää uusi maksuväline Pivon maksuvälineet -osiossa.
Maksurajat: ovatko korttisi tai tilisi maksurajat tarpeeksi isot maksun tekemistä varten? Säädä maksurajoja tarvittaessa pankkisi kautta. Tarkista myös Pivon omat maksurajat Pivon Maksuvälineet-osiossa.
Epäonnistuvatko maksut vain tietylle henkilölle?
Vastaanottajan Pivoon liittämä maksuväline voi mahdollisesti olla vanhentunut. Pyydä vastaanottajaa tarkistamaan ja tarvittaessa päivittämään maksuvälineensä Pivoon.
Eikö maksu onnistu näistäkään vinkeistä huolimatta? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme!